Szösszenetek egy Volt(?) drogos életéből! Ismét!

Drogos Blog

Drogos Blog

Egy régi vers

2018. október 30. - Drogos

A most következő vers 2002-03-22-én, amikor már azt hiszem egy hete fenn voltam, mert aludni nem tudtam a Speed-től:

Itt vagyok!


Itt vagyok, s tűnődöm az életen, Melyet elszúrtam már teljesen!
Itt vagyok, de nincs már itt helyem, Hiába keresem semerre sem lelem!
Itt vagyok, s érzem a szégyenem: rossz vagyok belül is és reménytelen!
Itt vagyok,lelkem még is szállna vissza, Hol megszűnik a kín, s mindenki szíve tiszta
Itt vagyok, de már nem jó semmire, Testem beteg lett, s értelmem is elszállt messzire!
Itt vagyok, pedig nem kellenék ide, S senkinek nem lennék most már terhire.
Itt vagyok, szinte teljesen béna építeni nem tudok, hát rombolok néha!
Itt vagyok, és beszélek addig még, De néha feltépek egy sebet, mely sokáig ég.
Még Itt vagyok, de ki tudja meddig, Eltűnök, s nem keres majd senki, úgy ahogy eddig...

A bejegyzés trackback címe:

https://exdrogos.blog.hu/api/trackback/id/tr3614333219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása