Szösszenetek egy Volt(?) drogos életéből! Ismét!

Drogos Blog

Drogos Blog

Hogy rólam is legyen szó

2018. december 16. - Drogos

Kezdem nagyon unni, hogy szopatva vagyok!

BLR rappelta a "Belehalok" c. számban: " hiába mászok ki, jön mindig ugyan az a gödör". Hát velem is ez a helyzet, csak nem tudom miért szopat az élet...

Gyerek voltam, bántottak, tini voltam, ismét orra estem, de felálltam. Mikor minden majdnem jó volt, megint a betonba verték az orrom.... Megint, és megint , és megint és azóta is! Persze, rá lehet fogni mindenre, de amikor egy nő szopat meg, s közben rájövök, hogy mindig valójában a nők szopattak meg, én meg menekültem, akkor már kezdem nem érteni!

Elfogadtam. Az vagyok, aki vagyok, de keressük meg a gyökerét, és annak a gyökerét, hogy épp mért verik a betonba az orrom:
Nem értem! Jót tettem emberekkel, adtam, adtam, dolgoztam, harcoltam, és? Megint vérzik az orrom! A mínusz 10000000000000000-en vagyok mindenhogy. Persze. Dolgozom, van munkám, igen, van új nőm, igen igen igen. Akkor 40 évesen miért ülök anyám lakásába 1 Ft nélkül egyedül? Mert elbasztam. De hol? Egy ismerősöm mondta: "Rossz szerződéseket kötöttem" - ja, vagy még rosszabbakat, vagy nem is én kötöttem, csak az apróbetűs részt nem olvastam el figyelmesen, plusz rámerőszakolták.... Mert azt tették! Mind! 

Nem. Ne is kérdezd, hogy mi a bajom, ha ezt nem érted, akkor lépj tovább! Kattints valamelyik bulvárrra, és szörnyülködj, hogy mennyi baleset történt ma is, az 5cm hó miatt! Sajnáld, aki kiesett a nemtudomhonnan, nézd, ahogy főznek a tökéletesen, a főzős TV-ken. Nézd az állatokat, ahogy levadásszák egymást. Mondok jobbat, régi duma, de még mindig aktuális: 

  • Válaszd az életet. Válaszd a munkát. Válaszd a karriert. Válaszd a rohadt nagy TV-t. Válaszd a mosógépeket, kocsikat, CD lejátszókat és elektromos konzervnyitókat. -Renton- Válaszd az egészséget, az alacsony koleszterinszintet és a fogászati ellátást. Válaszd a fixkamatozású jelzálog-kölcsönt. Válassz első otthont, válaszd meg a barátaidat. Válassz szabadidőruhát és hozzáillő sporttáskát. Válassz egy háromszobás lakosztályt részletre egy ócska sorházban. -Beteg Fiú- Válassz DIY-t, és kérdezd meg egy vasárnap reggel, hogy ki a fene vagy. -Begbie- Terülj el egy fotelban, és nézd a lélekölő, agypusztító TV-s kvízjátékokat. -Spud- Tömd tele a szádat ócska, szemét ételekkel. Válaszd a végén a rothadást. Pisálj utoljára egy szánalmas otthonban. Élj pusztán zavar körülményként rohadék kölykeid számára, akiket azért nemzettél, hogy magadat helyettesítsd. -Tommy- Válaszd a jövőt. Válaszd az életet. De miért akarnék ilyesmit csinálni? Úgy döntöttem, hogy nem választom az életet. Mást választottam. Hogy mi az oka? Nincs semmi oka. Kinek van szüksége okokra, ha a heroint választotta?
  • Hogy miért csinálom? Akármit is válaszolnék, hazudnék. Az igazság az, hogy rossz ember vagyok, de ezen változtatok, megváltozom. Ez volt az utolsó ilyen eset. Mostantól tiszta leszek, kihúzom magam és az életet választom. Már alig várom. Olyan leszek mint maguk, lesz állásom, családom, rohadt nagy TV-m, mosógépem, kocsim, cd lemezem, elektromos konzervnyitóm - jó egészségem, alacsony koleszterinszintem, biztosításom, jelzálogom, első otthonom, szabadidőruhám, háromrészes öltönyöm, kvízjátékom, szemét kajám, gyerekeim, séták a parkban, rendes munkaidő, golfpartik, kocsimosás, elegáns kardigánok, családi karácsony, rendes nyugdíj, adómentesség, csatornapucolás, és a végén ha már nincs semmi a halál.
    De ez sem sikerült, sem nekik, sem nekem. Sokunknak nem sikerült! Miért? Azért mert haragszunk a világra, mert mi megpróbáltuk, de hátulról mellbedöfött az mindig minket! Választottuk a heroint, a kokaint, az lsd-t, a speedet, a dizájner szarokat, vagy az alkoholt, gyógyszerereket. 
    Amikor ezeket a sorokat olvasod eltűnődsz-e azon, hogy neked milyen jó, s nekem milyen szar? Valóban jó neked? Te mit választottál? Hány BARÁTOD van? Hány ember van akivel szívesen dolgozol, élsz, beszélgetsz? Biztos jó enni azt a csokit most? Nem csak hiányzik valami? Bevetted az Advil Ultrát/Aszpirint, hogy ma se fájjon? 
    Ma is mosolyogtál arra, akit legszívesebben szembeköptél volna de nem tehetted? Amikor a társaddal voltál együtt legutóbb kire gondoltál közben? Mikor megismertél mostanában valakit, az undorod sikerült visszafolytani? 
    Vagy esetleg ma is üvöltöztél a gyermekeddel, mert a dühöd rajta töltötted ki? Ma is kiabáltál a kutyáddal, hogy "Nem szabad! mit csinálsz!" ?  Akkor így ennyi. Több kérdésem nincs. Még egy: Aggódsz a súlyod miatt még mindig, vagy beletörődtél, hogy "hormonproblémád" van? 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://exdrogos.blog.hu/api/trackback/id/tr8314488270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása