Szösszenetek egy Volt(?) drogos életéből! Ismét!

Drogos Blog

Drogos Blog

Ma is kész vagyok...

2017. április 03. - Drogos

Üdv!

Ma is megittam vagy 12 sört, meg még van vagy három... Megkínáltak kristállyal, de nem éreztem tőle semmit... Viszont, ez nem tudom mi volt. Nem tudtam azonosítani semmivel,de gyengus volt..... Lehet, hogy csak 12 sörre, meg a két feles sherryre nem... Nem tudom, de még mindig kivagyok, nem árulom el miért, majd megírom később!!! Ma nagyon kivagyok.... Nem tudom elmondani mennyire, mert hiányzik Valaki, aki velem volt 30 évig, mindegy.... Jah, ami kimaradt, hogy egy sörre elcseréltem egy spagnlit menet közben. Beszívtam, de ettől sem érzek sokat... Asszem még mindig immunis vagyok a drogokra. Kevés volt mind, pénzem pedig nincs többre/másra ..... Ez van... 

Na most megyek, begyógyszerezek, és elájulok... Ha sikerül.....

 

Jó éjt! Jó hétvégét! Vagy mi a franc, már hétfő van... ÚrIsten! Mindjárt mehetek dolgozni!!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://exdrogos.blog.hu/api/trackback/id/tr7912399211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása