Szösszenetek egy Volt(?) drogos életéből! Ismét!

Drogos Blog

Drogos Blog

Na, hogy ne csak a levegőbe beszéljek!

2018. október 26. - Drogos

Igen, ismét a kristályról lesz szó. Szóval mennyi is az annyi?

 

- Kértem egy centit kölcsön. Rárakva a papírpénzt 1.0. - Tehát a centi jó.
- Vettem 3000-ért kristlyt (ami nem tudják mi - ez már most gáz) -
- UPDATE! Ó közbe meglett: Ethyl Hexedrone. ( infó a lap alján)


- Rózsaszínes, poros állagú (ami már szerkezetében sem kristály ugye)
- Nos és akkor jöjjewnek a tények:

1., centi + fólia elő, majd lemér:

1_csak_af_1.jpg

Tehát ez csak a fólia súlya.

2., A mérleget nullázzuk, hogy a mennyiség kimutatható legyen:

2_nullazva.jpg

S, akkor most jön a lényeg, amit 3000-ért kapunk (amit én tudoik az mindig tiszta,de ezt sem merném odaadni senkinek):

3.,Tehát, akkor a 3000Ft-ért kapott teljes mennyisélg:

3_0-ra3-ert.jpg

Hm. 0.3? S azt sem tudjuk mi? (ill utánanéztem, én sejtem)

Még nem próbáltam, de lehet, hogy ezek után nem is fogom. Aki előttem próbálta, az azt mnondta jó..

Röviden: (max)3800-ért behozzuk indiából/kínából etc, és 10000-be továbbadjuk: nem illegális, nincs kockázat, viszont azzal senki nem törődik, hogy a vásárló milyen pszichózison megy át, a fogyasztása közbemn, és utána.milyen problémái lesznek.

Lehet gondolkodni.

Update: Mis is ez? Mi megy most?

 

Leírás:

Etil-Hexedrone

Hatóanyagok etil-Hexedrone

Tartalmaz min 98 % + egy gramm tiszta etil-Hexedrone rendelés egységenként.(ha a diller fel nem üti, de felüti)

Adag etil-Hexedrone

Van nem ajánlott adag óta Etil-Hexedrone nem emberi fogyasztásra, de értékesítik, csak mint egy kutatási vegyi kutatási célra.

Etil-Hexedrone hatása:

A legtöbb új klinikai hatásai Designer drogok mint Etil-Hexedrone lehet leírni, mint hallucinogén, élénkítő, vagy opioid-szerű. Ezek a hatások miatt tervező oldallánc helyettesítések kombinációja is.

Kiemelném:

Mellékhatások a etil-Hexedrone

Mint más designer drogok használataa Etil-Hexedrone okozhat erős mellékhatások; az anyag nem klinikailag tesztelt, sem engedélyezett semmilyen módon, a termék fogyasztásra! Etil-Hexedrone ezért emberi fogyasztásra nem alkalmas, de a hazai kutatás csak!

Hogyan kell tárolni a etil-Hexedrone

Tartsa etil-Hexedrone alatt 30 fok Celsius. Etil-Hexedrone tárolja az eredeti csomagolásban, közvetlen napfénytől és nedvességtől védve.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ennyit tudtam segíteni. Remélem megérte!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://exdrogos.blog.hu/api/trackback/id/tr4014322669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása