Szösszenetek egy Volt(?) drogos életéből! Ismét!

Drogos Blog

Drogos Blog

A mai napom

2017. március 31. - Drogos

Sziasztok!

Úgy adódott, hogy kaptam egy kis kristályt, amiről nem tudták megmondani, hogy pontosan mi. De mivel 23 éve vagyok az iparban, egy kóstolás elég volt ahhoz, hogy megállapítsam mi is ez. Ez hexadron. Nagyjából 7 sör után, meg egy feles cherry után, olyan sokat nem érzek tőle... Talán egy kicsit feldobott ez a 0.4, de semmi extra. Legalábbis a régi pentához képest. A spuri, amit eddig kaptam, attól már egy 0.4-től kész voltam. Nem. Most már egy ideje nem szúrom, hanem megiszom, vagy felszívom, de inkább megiszom a tasiból. Jah, egy ideje? Ez is jó, mert vagy 2 évig nem csináltam(vagy nem emlékszem rá, mert elég erősen be voltam gyógyszerezve, meg piáltam is rá), aztán tudtam normálisat szerezni zacsiban, óccsóért, amit általában egyben megittam. Ez előfordult talán 4-5x az elmúlt hónapokban (2 hónap kb).Most megyek 13 órába dolgozni, (mert már 4 hónapja dolgozom), remélem kitart valameddig, mert elég gyengus az én szervezetemnek ez a cucc. A hexadront a pentadron utódjaként árulják most. Az ára nagyjából 2000Ft 04-05g. Fehér színű kristály, és hasonlít a többi névtelen kristályra. Már nem legális sem a fogyasztása, sem a tartása. Az árúsítása meg végképp nem. "C" listán van már. Nade, most indulnom kell. Még annyi, hogy jól esett ez az enyhe kis löket, mert tegnap befüstöltem, de rendesen, ráadásul piára szívtam. A kutyát már nem bírtam este levinni. Ma reggel is kábán ébredtem. Nem értem a körülöttem lévő néhány embert: hogy bír reggel kávé helyett füstöt szívni???!! Na léptem melózni. Lehet, hogy bentről írok még egy posztot, bár nem érdemes, a szót fecsérelni a mai napról...

Üdv Mindenkinek! Jó hétvégét! (bár én vasárnap is dolgozom maj 18 órába)

A bejegyzés trackback címe:

https://exdrogos.blog.hu/api/trackback/id/tr3212391403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása