Szösszenetek egy Volt(?) drogos életéből! Ismét!

Drogos Blog

Drogos Blog

Hát persze...

2017. április 14. - Drogos

Üdv Mindenkinek!

Ma is elfogyott vagy 12 sör, ráadásul szívtam füstöt, olyan 0.4-et, meg megittam egy gramm spurit. Most még kicsit jó,de nem tudom meddig. Meddig ütnek ezek a szarok, mert azok. Szarok. Ez már nem is igazi spuri, a spuri mint olyan megszűnt, talán van némi metamfetamin tartalma, de, hogy ezt is valami dizájner cuccal ütik, ez biztos! Én megérzem. Sajnos 23 éve vagyok a "szakmában", engem nehéz megvezetni, mert akármit tolnak elém, egy gőzöléssel vagy egy szippantással meg szoktam tudni mondani mi az. De bazdmeg, újabban nem. Újra bele kéne nyúlnom a dizájner szakmába, hogy hiteles információkkal tudjalak ellátni Titeket! Mert hát ez lenne végül is a cél. Hogy Ti ne csináljátok, vagy ha csináltok is mint én, tudjátok miből mennyi... De ezt most nem ecsetelem. Értitek?

Na, ma felhívtam a feleségem, mert nagyon hiányoznak ám! Jó, mondjuk először a fiamat hívtam, de ki volt kapcsolva, na aztán gondoltam közlöm az asszonnyal, hogy a Nagynéném, akit Ő is szeretett, meghalt Áprlis 10-én, hajnal 3-kor. 71 éves volt. Nem volt idős, még igazándiból élhetett volna, de nem az Úr magához szólította. Március 31-én az egyik 30 éve ismert a legjobbak közé sorolt barátom(Ő is segített felhúzni a lakást, amit az önkormányzattól kaptunk : KÖZÖSEN A NEJEMMEL, AHOL ÉN MOST NEM LEHETEK!) halt meg szívinfarktusban... Basszus! Még csak 39 éves volt.... Gyászolom a Nagynéném, a Nővéremnek a halálának a 9. évfordulóját, a barátom márc31-i elvesztését, és azt amivé lettem..

Most kicsit depi van, de majd holnap délben a barnus helyrehoz!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://exdrogos.blog.hu/api/trackback/id/tr7812425265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása