Szösszenetek egy Volt(?) drogos életéből! Ismét!

Drogos Blog

Drogos Blog

De, hogy a máról is írjak

2017. április 13. - Drogos

Bementem ma a vezetőségre, hogy mi van a fizummal, közölték, hogy cégvezető váltás miatt késni fog. Ráadásul áthelyeznek egy másik munkakörbe is, ahol jobban megértetem magam, nyilván több pénzért, de addig is pihi van...

Miután bevágtam vagy 12 sört, intéztem 2 fajta kristályt. Fogalmam sincs mik voltak ezek, mert se felgőzölve, sem felszívva nem tudtam megállapítani, hogy mik is voltak ezek. Kicsit feldobtak, de nem annyira... Most múlik a hatása cirka 4 óra után. Amúgy fasza gyerekek ezek a dillerek, hogy fingjuk sincs mit árulnak, csak annyi: kristály. De milyen bazdmeg? Mikor én árultam, vagy mikor én vettem tudtam mindig mit veszek, mennyi kell belőle, stb.. ajánlom ezt! Itt legalább tudtuk mit veszünk....

jóccakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://exdrogos.blog.hu/api/trackback/id/tr6512420805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása