Szösszenetek egy Volt(?) drogos életéből! Ismét!

Drogos Blog

Drogos Blog

A tököm kivan, de legalább nem vagyok üresben!

2017. április 11. - Drogos

Sziasztok!

Ma sem sikerült elérnem a főnökömet, így fizetést ma sem kaptam. Illetve sikerült egyszer, 11-kor, azt mondta 2 óra múlva visszahív. Baszott hívni.Hiába hívtam, nem vette fel. Meguntam! Most keresek másik munkát, mert ezek nem nagyon akarnak fizetni... A múlt hónapban is két hét(!!!!) késéssel kaptam meg a fizum. Tiszta cink volt mindenki előtt, de most még jobban égek, mert van vagy 20000Ft tartozásom amit mára ígértem...

Mint ahogy azt a cím is mondja, legalább nem vagyok üresben. Szereztem 0.25 barnust! Nagyjából a háromnegyedét elszívtam(sárkányoztam, vagyis fólián felgőzöltem), de nem vagyok tőle úgy ki, mint azt vártam... Mondjuk, az is igaz, hogy megittam ma vagy 7 sört, aztán szépen elkezdtem kattogni. Még szerencse, hogy egy régi ismerőssel találkoztam ma, akitől régen is vettem párszor.Egyszerű volt: megadta a számát, tettem neki egy kis szívességet(ami mostmár elég nagy szívesség lett), cserébe máris nálam volt a cucc. Én valahogy sosem voltam a barnus nagy rajongója, de valahogy a sörök után elkezdtem hát kattogni, hogy valami kell! Jó rég nem toltam már, talán másfél-két éve nem barnáztam, így most a spuri, vagy a kristály helyett ez is megteszi... Nem mondom, hogy nem üt, de a rohadt immunis szervezetemnek, ez elég kevés lesz, már előre tudom. Ha vénásan toltam volna, akkor ez keményet csapott volna rajtam! De úgy döntöttem, soha többé darc! Illetve de, egy esetben, egyszer utoljára az életben: ha sikerülne 4MEC-et szerezni. Na azt tuti betolnám! 

Régebben ezt mi koktélba toltuk: kristállyal(akkoriban penta, vagy mikrokristály), persze vénásan. Valami fantasztikus érzés volt! Node ennyit mára.

Legyetek jók, vagy rosszak, csak ne járjatok úgy mint én....

A bejegyzés trackback címe:

https://exdrogos.blog.hu/api/trackback/id/tr712415799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása